یزدفردا :به مردم راست بگوییم و یا حداقل به خود دروغ نگوئیم!!!!!!!!تبلیغات حامیان میرحسین در وبلاگ(سایت) منتسب به حامیان میرحسین موسوی    و تصاویری از یک فردائی  و قضاوت با مردم !!!!!!!!!! 

لطفا با دقت خبر منتشره توسط وبلاک (سایت)هواداران میرحسین موسوی در یزد را بخوانید و بعد هم با دقت ببینید  البته ناگفته نماند داخل مسجد خبرنگار ما به دلیل نداشتن دوربین تصویری را تهیه نکرده و در صورتی که وبلاگ (سایت) منتسب به حامیان میرحسین موسوی (یزد آ.....) تصویری از این گرایش عظیم مردمی به سوی هواداران میرحسین را داشته و منتشر ننموده است آماده انتشار هستیم .

وبلاک (سایت) یزد.......:پس از نماز جمعه :مصاف داغ هواداران احمدی نژاد و موسوی در صحن مسجد ملااسماعیل


هوادران احمدی نژاد با شعار «احمدی احمدی حمایتت می کنیم» و هواداران موسوی با شعار های «موسوی موسوی حمایتت می کنیم» و «موسوی باغیرت برس به داد ملت» سعی در جذب نمازگزاران داشتند.


سرویس سیاسی یزد....... گزارش داد : مسجد ملااسماعیل ظهر جمعه و پس از آنکه هواداران میرحسین موسوی با شال های سبز بطور گستره در نماز جمعه شرکت کرده بودند؛ به محل رقابت تبلیغاتی هواداران موسوی و احمدی نژاد مبدل شد.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم نماز جمعه شهر یزد هواداران موسوی با خروج از درب های سمت چپ مسجد و هواداران احمدی نژاد با خروج از درب های سمت راست، شعارهایی را در حمایت از کاندیدای محبوب خود سر می دادند. هوادران احمدی نژاد با شعار «احمدی احمدی حمایتت می کنیم» و هواداران موسوی با شعار های «موسوی موسوی حمایتت می کنیم» و «موسوی باغیرت برس به داد ملت» سعی در جذب نمازگزاران داشتند که اکثر نمازگزاران با نشان دادن علامت پیروزی به سوی هواداران موسوی، همراهی خود را با نخست وزیر محبوب امام راحل به نمایش می گذاشتند.

لازم به ذکر است رعایت ادب و اخلاق میرحسین در مناظره اخیر خود با احمدی نژاد موجب محبوبیت بیش از پیش وی در اذهان عمومی شده است.

و این هم گزارش تصویری یک فردایی :



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا